<$BlogRSDUrl$>

donderdag, januari 01, 2004

2004!!!!! 

De kop is eraf. Het nieuwe jaar is begonnen. Het oude jaar heb ik afgesloten bij een vriendin (Jojo). Daar ben ik gisterenmiddag naar toe gegaan en we hebben de middag/avond doorgebracht met wijn drinken, toastjes eten, triviant (the 80-ies versie) en met een half oog naar de tv gekeken. De hele avond door zeer gedoseerd alcohol tot mij genomen en om 12 uur hebben we de champagne laten ploppen en elkaar een gelukkig nieuwjaar gewenst waarna we op sokken en zonder jassen naar het balkon op de 10de verdieping van de flat waarin zij woont zijn gegaan; vandaar kon je nl. heel goed al het vuurwerk bekijken. Daar kregen we gelukkig jassen en een paar sloffen te leen, want het was buiten toch wel erg koud...brrrrrr. Wat mensen gebeld om ze gelukkig nieuwjaar te wensen en daarna bij een paar vrienden van Jojo (die in dezelfde flat wonen) nog even wezen borrelen... of beter gezegd...wij hebben meegeholpen om een flesje Moet & Chandon (jammmie, jammie, wat is dat lekker!!!!) erg snel leeg te krijgen. Maarja, een nieuw jaar betekent ook weer dat ik een jaartje ouder ben en ik ben niet echt meer gewend aan heel laat naar bed gaan...:-). Om kwart voor 4 lag ik dan ook in bed om tegen half 12 weer wakker te worden en zo was de helft van de eerste dag van het jaar alweer voorbij. En wat een schrik.....het sneeuwt! Dat was even schakelen. Ze hadden het wel voorspelt, maar dat nam ik niet zo nauw, ik dacht, dat zal wel alleen daar in Zeeland zijn, maar nee ook Amsterdam was bedekt onder een witte deken. Ben benieuwd wat het nieuwe jaar allemaal voor mij in petto heeft. Over 365 dagen zal ik het allemaal weten......

This page is powered by Blogger. Isn't yours?