<$BlogRSDUrl$>

donderdag, december 04, 2003

Time to spare.... 

En daar zit ik dan....op het vliegveld van Bangkok te wachten op mijn aansluitende vlucht naar Koh Samui. Vanmorgen weer zonder wekker wakker geworden....dat is vast over zodra ik in Nederland ben...hahahaha. Dit keer was mijn buurman de wekker. Dit was namelijk zo'n hele enge foute en vreselijk lelijke Engelsman die het nodig vond om vanmorgen om kwart voor 6 op vol volume, keihard dus in de gang te gaan staan praten. Enne, bedankt! Nu zou mijn wekker 10 minuten later gaan, dus echt veel maakte het ook niet uit, maar ik word liever in alle rust wakker, dan door zo'n eikel van een vent! En ik heb medelijden met het Cambodjaanse meisje wat ie gisteren heeft opgepikt....je zal toch zo'n engerd over je heen krijgen....jakkes!

Enfin, bij het ontbijt liep ik Yasemin nog even tegen het lijf. We hadden gisteren al afscheid genomen, want de kans was groot dat we elkaar bij het ontbijt niet meer zouden zien. Zij vertrekt nl. vandaag naar Siem Reap en ik ging natuurlijk terug naar Thailand. Na nogmaals gedag te hebben gezegd, heb ik na het ontbijt mijn spullen gepakt en ben ik met een taxi naar het vliegveld gereden. Dit keer niet achterop de Honda, maar met een auto en aangezien ze hier bijna alleen maar Toyota Camry's hebben (schijnt hier een soort statussymbool te zijn, onbegrijpelijk maar het is zo) reed ik heerlijk comfortabel naar de airport. Na te hebben ingechecked ben ik even koffie gaan drinken; 2,50 USD (belachelijk gewoon!). En toen zag ik dat je daar kon internetten en aangezien ik toch nog 1,5 uur lang moest wachten voordat ik moest boarden, heb ik maar even mijn mail gelezen. Er zat er ook eentje bij van Lilian (1 van die 3 New Yorkse meiden die ik in Siem Reap heb ontmoet); zij en Jean zitten nu op Koh Samui en ze gaf me de naam door van het resort waar zij nu heel luxe zitten. We hebben voor vanavond afgesproken. Ik heb even gekeken waar zij zitten en het ziet er erg goed uit (wel duur), maar ik heb besloten daar ook 1 nachtje te blijven. Zij vertrekken morgen ook weer (naar huis wel te verstaan) en het is wel zo makkelijk om iets af te spreken als je in hetzelfde hotel verblijft en niet aan de andere kant van het eiland blijkt te zitten. Ik heb vanmorgen via internet een kamer geboekt bij het Seascape Resort (via internet betaal je nl. 1.200 baht (oeps) in plaats van 1.800 baht (nog meer oeps) en de kamer is inclusief ontbijt. Ik ben benieuwd. Ik heb dan vanmiddag en evt. morgenochtend nog de tijd om andere accommodatie te zoeken en misschien besluit ik wel om door te reizen naar Koh Pha Ngan of zelfs Koh Tao. Ik wil nl. mijn duikbrevet gaan halen daar. Ik vraag me alleen af of ik een beetje fatsoenlijk een guesthouse kan vinden op Koh Pha Ngan. Over 4 dagen (8 december a.s.) is het nl. Full Moon Party op Koh Pha Ngan en dan schijnt het daar vrij druk te zijn. Maar ik zie wel. De meiden zijn al op Koh Pha Ngan geweest en wie weet kunnen zij mij wat tips geven qua guesthouses, etc.

Maar tot die tijd zit ik hier dus een beetje te internetten, weblog updaten (weer opleuken) etc. op Bangkok Airport. Tja, je moet wat om je tijd te vullen. Ik kan wel gaan taxfree shoppen, maar ik doe dat wel als ik terugvlieg naar Nederland; alles wat ik nu koop moet ik ook nog 2 weken met mij meezeulen. Ook zit ik een beetje kou te kleumen hierzo, want de airco op BKK airport werkt uitermate goed!!!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?