<$BlogRSDUrl$>

woensdag, december 17, 2003

Overgewicht 

Ik vermoed dat ik een beetje overgewicht heb. Nee, niet ikzelf! Na die diarree van vorige week kan ik me niet voorstellen dat ik daar last van heb. Nee, mijn bagage is volgens mij iets aan de zware kant. Ik heb nl. zo'n kussen gekocht en die weegt maar liefst 8 kilo. Mijn rugzak schommelt zo rond de 18 schat ik, dus ik heb een dikke 6 kilo bagage teveel. Maar ik probeer dit gewoon in te checken en als ze moeilijk gaan doen, dan zeg ik gewoon dat ik tijdens deze reis 6 kilo ben afgevallen! Is toch een mooie oplossing...hahahaha.

Ik heb mij vanmiddag nog even laten masseren. Ditmaal een Thaise massage van maar liefst 2 uur en ze heeft wat aan mij lopen sjorren zeg. Af en toe dacht ik dat ze iets te hardhandig bezig was maar ze wist precies tot hoe ver ze kon gaan. Daarna lekker een beetje gelanterfanterd in de buurt. Ik had geen zin om nog iets te gaan bezichtigen en al helemaal geen tempel meer; ik heb de afgelopen 2 maanden genoeg tempels gezien, dus ik heb een beetje op een terras gehangen en nog een laatste keer over Kao San Road gelopen. Daar was het overigens een behoorlijke puinhoop want ze zijn daar nu een echte brede stoep aan het maken en dat gebeurt dus op zijn Thais: sommige stukken zij al af, dan worden er weer stukken overgeslagen, dan worden er weer stukken half afgemaakt en zitten er allemaal gaten in de grond. Gelukkig is Luus daar niet ingevallen, ik vind 1 gekneusde enkel in deze vakantie wel genoeg....

This page is powered by Blogger. Isn't yours?