<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, december 13, 2003

Lekker niksdoen 

De afgelopen 2 dagen heb ik doorgebracht met nietsdoen. Ten eerste omdat ik mijn 3de en 4de Open Water Duik nog niet heb kunnen maken omdat de boot niet voer (vanwege het weer) en ten 2e omdat lekker nietsdoen ook wel eens lekker is. Gewoon een beetje luieren, lezen, beetje met mensen kletsen en verder helemaal niet. Wel heb ik mijn plannen iets gewijzigd. Het oorspronkelijk plan was om op 14 december (morgen dus) te vertrekken naar Bangkok. Dat feest gaat niet door; ik blijf hier nl. nog 2 dagen en vertrek op 16 december naar BKK per vliegtuig (ja, ja, lekker luxe weer!!!). Die ochtend neem ik om 10 uur de taxi van Thong Nai Pan Noi naar Thong Sala en vandaaruit om 12 uur de boot naar Surathani (via Koh Samui) en dan vlieg ik geloof ik om 6 uur naar BKK. Het is hier zo relaxed en het idee om 3 hele dagen in BKK te zitten sprak me niet echt aan; dan zit ik liever nog 2 dagen hier op het strand!

Helaas is het weer heel wisselend. Het ene moment schijnt er een lekker zonnetje en het andere moment is het weer zwaar bewolkt en regelmatig komt het hier even met bakken naar beneden. Maar ik vind het zalig. De temperatuur blijft namelijk gewoon rond de 30 graden of het nu regent of niet. Ik ga zo nog even informeren of ik morgen wel kan duiken (m.a.w. of de boot vaart ja of nee) en voor de rest ga ik .....tja, lekker nietsdoen maar weer!!!

Ik kan nog niet echt wennen aan het idee dat ik over een paar dagen echt naar huis vlieg. De tijd hier is omgevlogen, maar ik ben zo blij dat ik er voor gekozen heb om deze reis te maken. Van deze beslissing heb ik absoluut geen spijt. Aan de ene kant wil ik helemaal niet naar huis (het is hier zo laid back) en aan de andere kant lijkt het mij ook weer zalig om in mijn eigen bedje te slapen en mijn eigen warme douche lijkt nu een geweldige luxe. Maar hier maak ik me niet druk over hoe mijn haar zit enzo en dat zal straks wel weer het geval zijn (zeker als ik sollicitatiegesprekken moet voeren). Ik heb trouwens zojuist een vacature gekregen per mail. Deze maar eens even goed doorlezen en kijken of het wat voor mij is. Jakkes, reality hits. Ik wil er nog even niet aan denken. Ik reageer wel als ik terug ben. Ik wil nu gewoon nog even van mijn laatste dagen aan het strand genieten......

This page is powered by Blogger. Isn't yours?