<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, december 27, 2003

Het zit er weer op! 

Zo! Dat hebben we ook weer achter de rug; de Kerstdagen. Niet dat ik er echt een hekel aan heb, maar ik ben altijd wel weer blij als het allemaal weer is geweest. Dit jaar heb ik het erg rustig aan gedaan. Ik ben natuurlijk een week voor de Kerst terug gekomen in Nederland en het heeft wel even geduurd voordat ik in de Kerststemming kwam. Het was natuurlijk even schakelen voor mij en ik had ook weinig zin om een paar dagen voor Kerst mijn hele huis te gaan versieren. Trouwens....mijn huis was toch nog rommelig; rugzak hier, stapel kledig daar, stapels met foto's op het bureau....Ik had geen eens plaats meer voor een Kerstboom.

Maar ik heb de dagen wel erg gezellig doorgebracht hoor! De eerste Kerstdag ben ik naar mijn zusje gereden (met een hele stapel foto's) en daar hebben we gezellig zitten kletsen en foto's gekeken; zij van mijn reis (was wel ff aanpoten want ik heb een kleine 1.100 foto's) en ik van hun bruiloft (supergave foto's!). Helaas moest ik wel zelf mijn eten koken (steengrillen...:-), maar het was gewoon heel relaxed!

De 2e Kerstdag ben ik naar een vriendin gegaan. Zij heeft een aantal jaar geleden de Kerstbrunch ingevoerd en dat is altijd erg gezellig. Het gezelschap dit jaar was erg internationaal en we hebben vreselijk gelachen en politiek (in)correcte gesprekken zitten voeren. De meest diverse onderwerpen werden met een behoorlijke knipoog besproken. Rond een uurtje of 4 'moesten we allemaal weer ophoepelen' en ben ik naar een andere vriendin gegaan, waar ik ook een hapje heb gegeten (geen 5-gangendiner gelukkig!). En zo kwam Kerst 2003 tot een einde. Nu nog even Oud & Nieuw overleven en dan hebben we het weer gehad voor een heel jaar....:-)

Oja, voor ik het vergeet. Mijn sollicitatiegesprek van afgelopen woensdag verliep heel erg goed. De HR manager is een hele aardige vent en ook de huidige management assistente (die dus vervangen moet gaan worden) is een leuke meid. Ik weet het alleen niet. Ik weet niet of het bedrijf wel bij mij past en je zit ook alleen op een kantoor, er is weinig tot geen telefoonverkeer en ik denk dat ik toch iets meer reuring om mij heen nodig heb. M.a.w., ik twijfel gewoon heel erg. Maar aan de andere kant, ik moet Staffplanning nog bellen en wie weet heeft het bedrijf wel besloten om niet met mij verder te gaan. Ik wacht het wel af; ik hoor het maandag wel...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?