<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, december 20, 2003

Even wennen.... 

Vanmiddag even naar de kapper geweest. Was heel erg nodig, want mijn haar zag er niet uit (moest even wat grijs weg laten werken). Niet daar ik daar de afgelopen 2 maanden mee heb gezeten overigens; het interesseerde mij geen ene moer hoe mijn haar erbij hing. Meestal zat het in een staart of het zat onder een bandana.

Ook vanmiddag de foto's weggebracht. Dit had ik eigenlijk gisteren willen doen, maarja, toen heb ik dus de hele dag liggen pitten. Dinsdag kan ik ze weer ophalen. Omdat ik zoveel rolletjes had, heb ik gevraagd of er niet een speciale prijs gemaakt kon worden (tja, afdingen leer je wel daar in Thailand) en jahoor, ik krijg 10% korting en alles wordt gratis op cd-rom gezet! En nu maar wachten tot ik ze op kan halen! Overigens weet ik uit ervaring dat ik mijn foto's als ik ze de eerste keer zie, helemaal niet echt bijzonder vind. Dat komt omdat mijn eigen beleving nog vers in het geheugen ligt. En mijn eigen beleving is 3-dimensionaal en een foto is 2-dimensionaal. Maar ik weet ook, dat als ik uiteindelijk alle foto's heb ingeplakt (althans degene die mijn zeer strenge selectie overleven) en ik er later weer eens naar kijk, ik mijn foto's wel leuk vind!

En even for the record: wat een koud k....weer is het vandaag zeg! Ik heb volgens mij de hele dag koude voeten gehad. En dan te bedenken dat ik dikke sokken aan heb; 3 dagen geleden had ik nog slippers aan......

This page is powered by Blogger. Isn't yours?