<$BlogRSDUrl$>

vrijdag, november 21, 2003

Oude bekenden (2) 

Vanavond had ik afgesproken om met Olaf en Marcia een hapje te gaan eten, dus om een 7 uur zat ik bij het straatrestaurantje en niet veel later kwamen zij er ook aan. We hebben gezellig zitten kletsen over hun ervaringen bij het Olifantenkamp. Dat moet echt heel erg gaaf zijn, ik benijd ze dan ook wel een beetje. Na het eten zijn we nog even wat gaan drinken op het terrasje aan de overkant en terwijl we daar zo zaten kwam ineens de ladyboy met haar insectenkraampje weer voorbij. Ik vertelde Marcia en Olaf dat ik 1 zo'n worm had gegeten en even later stonden zij bij het kraampje en kwamen ze terug met een zakje met gefrituurde sprinkhanen en rupsen. Ik heb zelf een rups gesprobeerd en dat was een beetje alsof je een chipito chippie at, alleen smaakte die rups wel iets anders. Hij was in ieder geval lekkerder dan die worm. Olaf heeft zich ook nog gewaagd aan een sprinkhaan, maar die vond hij niet echt om over naar huis te schrijven.

Even later stapt er vlak voor het terras een vent op een brommer en ik kijk nog eens goed en ik denk: die ken ik! Dat is die vage vent uit de bus van Koh Samed naar Bangkok. Die vent met een gebit wat compleet is weggerot, gatver. Ik keek even voorzichtig over mijn schouder en ja hoor, daar zat zijn metgezel, "meneer lijflucht"! Op zulke engerds zit je nu eenmaal niet te wachten; dan smaakt zo'n biertje ineens toch minder lekker.

Om even 9 uur heb ik afscheid van Olaf en Marcia genomen; ik zal ze nu niet meer tegenkomen, want tegen de tijd dan ik terugkom in Thailand vanuit Cambodja zijn zij alweer thuis. Daarna ben ik even naar een internetcafe'tje gegaan, want ik had afgesproken om om 9 uur online te zijn op msn om even bij te kletsen met een vriendinnetje van mij. In mijn haast om op tijd achter een pc te zitten, ben ik dus vergeten om voor mijn biertje te betalen; Olaf en Marcia, SORRY, SORRY, SORRY en jullie krijgen dus nog 40 baht van mij!!!!!

En ga zo mijn bedje induiken, want ik wordt morgenochtend om 8 uur opgehaald met het busje wat mij naar het vliegveld brengt.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?