<$BlogRSDUrl$>

maandag, oktober 20, 2003

Vandaag is het zover! 

Vandaag is het dus eindelijk zover en stap ik straks in het vliegtuig voor een vlucht (rechtstreeks gelukkig) van 11 uur naar Bangkok. Ik heb vannacht niet echt lekker geslapen. Ik kon gisteren de slaap niet vatten en lag om 1 uur nog steeds wakker in mijn bedje. Toen ben ik er maar even uitgegaan en heb ik een beetje voor de buis gehangen. Daarna maar weer naar mijn bedje gegaan en toen gelukkig toch vrij snel in slaap gevallen. Vanmorgen was ik voordat beide wekkers afgingen al weer wakker. Ik heb dus niet echt veel geslapen (amper 6 uurtjes), maar misschien slaap ik daardoor straks in het vliegtuig wat makkelijker. Ik heb even lekker lang een douche genomen en even een broodje klaargemaakt. Ik heb alleen met heel veel moeite dat broodje naar binnen kunnen proppen, want ik ben nu toch best wel nerveus voor mijn reis. Maar dat is positieve spanning hoor. Dat is als ik straks in het vliegtuig zit, allemaal weer over. Tot zover de laatste update uit Amsterdam. De volgende update is vanuit Bangkok.....

This page is powered by Blogger. Isn't yours?