<$BlogRSDUrl$>

woensdag, oktober 08, 2003

Uitkeringsperikelen 

Oja, dan voel je je al niet lekker en dan blijkt dus ook nog dat ze mijn WW-uitkering niet helemaal correct hebben berekend. En met niet helemaal correct bedoel ik dus, dat ze mijn dagloon incl. 8% vakantiegeld heel mooi hebben berekend, alleen ze zijn gemakshalve maar even vergeten dat ik ook nog een 13de maand had. En als deze contractueel is overeengekomen dan maakt zo'n 13de maand deel uit van het salaris en moet deze dan ook in het dagloon meegenomen worden. Ik heb zojuist even met het GAK gebeld en uitgelegd dat er volgens mij iets niet helemaal juist berekend was. Een hele aardig meneer pakte even het dossier erbij en concludeerde dat er inderdaad een fout was gemaakt in de berekening. En waarom moet ik er dan weer een heel epistel aan wagen om die fout te corrigeren? Waarom kan dat, nadat ik erover bel en men daar ook ziet dat het niet helemaal goed is berekend, niet zo even veranderd worden? Nee, er dient weer een heel bezwaarschrift te worden geschreven, voorzien van motivatie, kopieën van loonstroken, etc. Overigens, ik neem het die man die ik aan de telefoon had helemaal niet kwalijk hoor. Hij kan er ook niets aan doen, dan de regels zo zijn. Maar ik heb er ook echt veel zin in (NOT) om lekker ergens kopietjes te gaan maken, terwijl ik misschien ieder moment een toilet nodig kan hebben.....

This page is powered by Blogger. Isn't yours?