<$BlogRSDUrl$>

woensdag, oktober 29, 2003

Terug in BKK 

Inmiddels ben ik terug in Bangkok. Vanmorgen hebben wij het erg rustig aangedaan. Dat moest ook wel want is echt extreem warm vandaag! Uiteindelijk hebben we de bus teruggenomen naar BKK en morgen gaan we met de bus door naar Ko Samet om even een paar dagen te gaan niksdoen aan het strand.

Ook heb ik zojuist nog weer even mijn benen laten harsen. Dat gaat nog echt op de ouderwetse manier. Eerst werd ik bepoederd met talkpoeder en daarna kwam er een steelpannetje met hete wax die met een spatel erop werd gesmeerd. Ik had verwacht dat waxen hier veel pijnlijker zou zijn dan in NL, maar dat viel mij alles mee en de kosten zijn helemaal een lachertje.....voor zo'n 10 euro is alles gedaan!!!!! Hier ga ik vaker naartoe.....

Oja, ik heb het trouwens ook gepresteerd om in mijn eerste week mijn Lonely Planet kwijt te raken.....niet erg handig dus, want ik moet nog een paar weken en zo'n LP is onmisbaar. Gelukkig kan je in BKK alles krijgen dus ook LP's en inmiddels heb ik nu dus ook een nieuwe.

En voor degene die nu in Nederland kou zitten te lijden, troost je met de gedachte dat je in NL momenteel niet lek gestoken wordt door de muggen en ander ongedierte....(bij de laatste telling zat ik op een kleine 30 muggenbultjes).

This page is powered by Blogger. Isn't yours?