<$BlogRSDUrl$>

vrijdag, oktober 03, 2003

Supersnel visum! 

Je hoort altijd dat het verkrijgen van een visum vaak een zeer tijdrovende bezigheid is. Vandaag kwam ik erachter dat een visum aanvragen bij het Thais Consulaat hier in Amsterdam, supersnel gaat. Ik kwam daar rond half 11 vanmorgen en ik was de enige visumaanvrager op dat moment. Ik moest even een formuliertje invullen, 2 pasfoto's afgeven en natuurlijk 30 Euro op tafel leggen, maar ik had dan ook binnen 5 minuten een visum in mijn paspoort. Mijn complimenten. Ik had namelijk verwacht dat ik hopelijk diezelfde middag en anders maandag terug kon komen om mijn paspoort op te halen, maar niets was minder waar. Ik had niet eens tijd om rustig mijn koffie op te drinken! Nou had ik wel mazzel want er was verder helemaal niemand om een visum aan te vragen. Maar ik heb mijn visum. Joepie.

Daarna ben ik nog even naar Color me Mine gegaan; de schaal/het gastenboek van de bruiloft van mijn zusje heb ik hier en daar nog even bijgewerkt. Hij wordt nog een keertje gebakken en dan is ie volgende week klaar. Nou komen de honeymooners op 11 oktober iets na het middaguur weer aan op Schiphol en ik denk dat ik ze maar ga verrassen door ze thuis op te wachten met koffie en gebak en natuurlijk met de schaal en de foto's van de bruiloft, want die zijn inmiddels ook klaar. Ik was zo goed als klaar met het bijwerken van die schaal en toen kwam er een fotograaf die wat foto's nodig had van een mozaïekend (is vast niet goed gespeld) persoon bij Color me Mine. Aangezien ik de enige klant was vroegen ze aan mij of ik dan 'model' wilde zijn. En ach, waarom niet. Ondanks een slechte haardag en zonder ook maar enig spoortje van make-up ben ik op de foto gegaan. Ik hoop dat die fotograaf goed kan retoucheren....hahahaha.

Enfin, rond een uur of 3 was ik weer thuis en het zag er buiten uit alsof het niet al te lang meer droog zou blijven. Ik heb dus nog even snel van de gelegenheid gebruik gemaakt om een rondje in het park te gaan lopen.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?