<$BlogRSDUrl$>

maandag, oktober 13, 2003

Shoppen 

Vanmorgen dacht ik nog even snel de laatste toiletartikelen te kopen voor mijn reis en ik had ook bedacht dat ik misschien nog maar even zo'n simpel bh'tje wilde kopen. Die toiletartikelen was allemaal geen probleem. Nee, dan een bh'tje kopen. Ik even naar de Hunkemöller. Foute beslissing. Ik weet nu weer waarom ik daar nooit heen ga! Wat een zootje in die winkel zeg. Alle maten hangen door elkaar heen en dan ook nog zo'n verkoopster die mij doodleuk gaat vertellen dat als die ene bh niet in omvang 85 is, dat je dan makkelijk een 80 kan nemen met een grotere cup. Ja, duh..... nou dat werkt bij mij dus niet. Dan krijg je dat rollade-effect! Nee, bedankt! Dat is hetzelfde als dat je in een winkel komt en je vraagt naar een bepaalde maat en er wordt je doodleuk verteld dat alles 1 maat is! Eén maat bestaat namelijk niet. En je gaat iemand toch ook niet vertellen als die broek met 7/8 pijp niet in jou maat is, dat je dan gemakkelijk een maatje kleiner kan nemen met een langere broekspijp! Zo'n winkel ben ik dan ook zo weer uit! Ik was dus ook snel weer weg bij de Hunkemöller.

Enfin, behalve dat bh'tje, heb ik nu dus alles, zelfs van die achterlijke dure zonnebrand (ik was 42 euro (!) kwijt voor 3 flesjes, dat is ff bijna 100 gulden!!!). Maar deze zonnebrand werkt. 1x smeren per dag en verbranden ho maar en het is niet van die vettige zooi, die een uur nadat je je hebt ingesmeerd nog steeds op je huid ligt en het geeft ook niet af aan kleding. Ideaal spul dus. Zelfs bij Luus met haar tere huidje werkt dit. En ik had van mijn paps nog geld gekregen voor mijn verjaardag en hiervoor heb ik een polarisatiefilter voor mijn camera gekocht. Die wilde ik al een tijdje en met het oog op de vakantie was dit het juiste moment om 'm aan te schaffen. Eens kijken of ik straks het verschil ga zien...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?