<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, oktober 18, 2003

Schoonmaken en pakken 

Dit weekend ga ik dus mijn huisje een beetje schoonmaken (daarna kan het lekker 2 maanden stoffig worden) en ik heb inmiddels een begin gemaakt met pakken; d.w.z. ik heb een stapel kleding in mijn slaapkamer liggen en daarvan moet ik nu gaan uitzoeken wat ik mee wil en kan nemen en wat ik helaas moet achterlaten. Voor wat betreft de föhn ben ik er al uit, die gaat niet mee. Ik heb mij er al bij neergelegd dat ik dus straks 2 maanden lang iedere dag een bad hairday zal hebben, hahahaha.... Nee hoor, dat zal wel meevallen. Maar voordat ik met schoonmaken begin....eerst even lekker een bakkie koffie! Net trouwens even gekeken wat de weersverwachting is voor 21 oktober, de dag waarop ik in Bangkok aankom, en dat is licht bewolkt en een temperatuurtje van 'slechts' 34 graden (ja ik wrijf het er even lekker in....:-)

This page is powered by Blogger. Isn't yours?