<$BlogRSDUrl$>

woensdag, oktober 01, 2003

Rotzooi! 

Wat kan een mens toch een rotzooi verzamelen! Dat bleek zojuist maar weer toen ik mijn hele keuken leeg had gehaald, tenminste, alle keukenkastjes zijn nu helemaal leeg. Nee, ik doe dat niet om te kijken hoeveel potten, pannen en tupperware bakkies ik nu heb, maar omdat morgen in mijn keuken nieuwe keukenkastjes worden geplaatst. Het heeft even geduurd (3,5 a 4 jaar zeuren bij de verhuurder), maar morgen is het dus eindelijk zover. Ze wilden er niet echt aan, maar ze moesten toegeven dat mijn keukenkastjes van ellende uit elkaar vielen en toen ik aangaf dat ik helemaal geen 6 hangkasten wilde en ook het huidige aanrechtblad kon blijven was het ineens snel beslist. En morgen komen ze dus de oude troep eruit halen en de nieuwe kastjes plaatsen. Ik heb alleen mijn gasplaat nog even laten staan; ik ben nl. zo a-technisch als een banaan en ga niet met gasleidingen lopen rotzooien. Ook de magnetron staat nog gewoon op de aanrecht; die weegt 25 kilo (volgens mijn schatting althans) en dat ding krijg ik amper fatsoenlijk opgetild in mijn uppie. Maar ik kijk morgenochtend de heren van het keukenbedrijf gewoon lief aan en zorg voor een ovenheerlijk bakkie koffie met een koekje erbij en dan willen zij vast wel die magnetron voor mij verplaatsen (kijken of mijn vrouwelijke charmes nog werken).....

This page is powered by Blogger. Isn't yours?