<$BlogRSDUrl$>

donderdag, oktober 02, 2003

Rotzooi! (3) 

Het lijkt toch simpel, een paar van die kastjes plaatsen, maar dat valt dus blijkbaar toch tegen. Kan je nagaan als ik dit zelf had moeten doen. Daar had ik week voor moeten uittrekken (de meeste tijd zou ik nog nodig hebben voor het stellen van de kastjes). Maar het eind van de werkzaamheden begint langzaam in zicht te komen. De plinten zitten er bijna weer tegenaan, de plankjes moeten nog in de kastjes en dan kan ik beginnen met schoonmaken en inrichten. En wat ik in de tussentijd gedaan heb? Even surfen op het grote wereld wijde wachten, speurend naar vacatures. Niet dat ik nu verwacht dat ik de komende 2 weken nog aan de slag kan bij een bedrijf, maar ik moet tenslotte ook solliciteren in verband met mijn uitkering. En laat ik nu 2 vacatures tegenkomen die mij wel wat lijken, waarvan er ééntje is waar ze per 1 december pas iemand zoeken. En dan denk ik natuurlijk meteen, als het per 1 december kan, dan kan het misschien ook nog wel per 22 december. Het uitzendbureau belde binnen een half uur nadat ik op die functie gesolliciteerd had. Inmiddels ligt mij 'echte' CV daar nu (die dingen die je via die sites invult zien er nooit uit als je ze uitprint) en zij nemen hierover nog contact met mij op. Ik wacht rustig af, ik wacht al 34 jaar...:-)

This page is powered by Blogger. Isn't yours?