<$BlogRSDUrl$>

donderdag, oktober 09, 2003

Beter! 

Gelukkig gaat het lichamelijk weer prima met mij (vast een voorproefje voor hoe ik mij ga voelen als ik in Thailand iets verkeerds heb gegeten...hahahaha). Gisterenmiddag was ik al behoorlijk aan de beterende hand en vandaag voel ik me dus weer beter. Omdat ik mij gisteren dus alweer een stuk beter voelde, ben ik toch maar even de deur uitgegaan om een paar boodschapjes te halen (niet al te veel, want ik streef ernaar om de vriezer leeg te eten) en ik ben meteen maar even langs de bank gegaan om de door mij bestelde travellers cheques en contant USD op te halen (is wel handig voor het geval ik straks in Thailand mijn pinpas of creditcard ergens niet kan gebruiken). Op dat vlak ben ik inmiddels dus klaar. Voor wat betreft het inpakken van mijn rugzak, daar ga ik me over een week wel druk over maken. Dan komt natuurlijk het onvermijdelijke; ik heb een hele stapel kleding op bed liggen, waarvan ik vind dat dat allemaal mee moet. Alleen dat kan natuurlijk niet. Ik streef ernaar om tussen de 12 en 16 kilo mee te nemen, dus er kan gewoon niet al te veel mee. Hoe overleef ik 2 maanden zonder föhn?

This page is powered by Blogger. Isn't yours?