<$BlogRSDUrl$>

woensdag, oktober 08, 2003

Belabberd 

Ik voel me belabberd. Waardoor? Geen idee, maar mijn darmen zijn helemaal van slag. Heb ik iets verkeerd gegeten dan? Kan natuurlijk, maarja, wat heeft mijn lijf dan even niet helemaal prettig verwerkt? Geen idee. Feit is dat ik me niet helemaal top voel dus. Ik was gisterenmiddag naar mijn paps gegaan om even bij te kletsen en hem ook even de foto's van de bruiloft te laten zien. Het was allemaal heel gezellig. Koffie met slagroomsoesjes, etc., je kent het wel. Maar rond een uur of 4 kreeg ik last van buikkrampen en vanaf dat moment ben ik wel 6 keer naar het toilet gegaan in 1,5 uur. Inmiddels had ik ook zo'n weeïg gevoel in mijn maag. Net niet misselijk maar het zat er tegenaan. Tot overmaat van ramp kreeg ik ook nog hoofdpijn om het even helemaal compleet te maken en voelde ik me ook wat koortsig. Ik voelde me zo belabberd dat ik de afspraak met J. maar even heb afgebeld; we zouden even een hapje gaan eten, maar daar moest ik al even helemaal niet aan denken. Enfin, later op de avond knapte ik toch weer wat op, ja alle rotzooi was nou toch inmiddels wel uit mijn lijf, en ben ik naar huis gegaan (ik slaap als ik me niet lekker voel altijd het liefst in mijn eigen bedje).

Vanmorgen toen ik wakker werd voelde ik me eigenlijk weer een stuk beter, maar nadat ik een douche had genomen, een broodje had gegeten en een bakkie thee had gedronken, kwamen de krampen weer en jahoor, Luus zat weer op de wc (ben ik nou nog niet leeg?). Ik heb gelukkig geen last meer van hoofdpijn en/of misselijkheid.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?