<$BlogRSDUrl$>

vrijdag, september 05, 2003

Spierpijn....:-( 

Ik had mezelf hiervoor gisteren al gewaarschuwd en vandaag heb ik inderdaad flink spierpijn. Ik had alleen niet verwacht dat ik zoveel spierpijn zou hebben in mijn rug. Ik had juist verwacht behoorlijk wat spierpijn te hebben in mijn benen, en dus niet in mijn rug! En weet je wat het leuke is..... morgen is het nog even een graadje erger! Dat wordt dus lachen morgenochtend als ik als een half kreupele mijn bedje uit kom rollen.

Trouwens, ik ben vanmiddag gebeld door het uitzendbureau. Voor een bank in Amsterdam zoeken zij voor 3 weken (van 8 t/m 30 september) iemand die daar een manager gaat ondersteunen. Ik heb aangegeven dat mij dat wel wat lijkt, alleen dat ik 18 en 19 september vanwege de bruiloft van mijn zusje niet beschikbaar ben. Het uitzendbureau gaat even contact opnemen met de bank en dan bellen ze mij hierover terug. Ik wacht rustig af.....

This page is powered by Blogger. Isn't yours?