<$BlogRSDUrl$>

dinsdag, september 30, 2003

Shopperdeshop! 

Vandaag had ik bedacht dat ik nog maar eens een paar dingetjes voor de vakantie moest aanschaffen en dat heb ik dan ook gedaan. Gewoon lekker even een middagje op mijn dooie akkertje shoppen bij o.a. Bever Zwerfsport. En waarmee ik ben thuisgekomen? Met een hele rugzak vol, namelijk:
- 1 dagrugzakje
- 1 afritsbroek zwart/grijs
- 1 slot voor mijn rugzak (om 'm bijv. in de trein ergens aan vast te kunnen zetten)
- 1 maglite zaklampje (heel erg mini, maar geeft super veel licht!)
- 1 extra slot om mijn rugzak op slot te kunnen doen
- 1 first aid setje
- 1 sporthanddoekje (zo'n superlicht en supersneldrogend geval)
- diverse toiletartikelen (zoals tandenborstel, deo, muggenmelk met D.E.E.T., zeep, etc.)

Gezien bovenstaand lijstje kun je je voorstellen dat de bodem van mijn portemonnee aardig in zicht komt.

Liep ik nog even voorbij de sectie reisgidsen in de winkel, zie ik ineens dat er een nieuwe Lonely Planet van Thailand is (de zoveelste druk, uitgave van augustus 2003!!!!!). Toen ik mijn LP 2,5 maand geleden kocht heb ik nog expliciet gevraagd of er niet op korte termijn een nieuwe druk zou komen. Nee, verzekerde die verkoper mij, die komt er niet op korte termijn. Ja, dus wel (de sukkel!!!!). Nouja, ik kom met mijn LP ongetwijfeld een heel end, en trouwens ik heb ook nog een Hollandse mond en die zal ik gerust wel opentrekken als ik iets wil weten of niet begrijp! Er zijn ergere dingen, nietwaar.....

This page is powered by Blogger. Isn't yours?