<$BlogRSDUrl$>

woensdag, september 24, 2003

Lekker kliederen! 

Vandaag en gisteren ben ik lekker creatief met verf in de weer geweest. Voor de bruiloft hadden Ray en Dees van mij een gastenboek gekregen. Niet zomaar een standaard boekje met op elke blaadje 6 van de vakjes waar mensen hun naam op kunnen zetten. Nee, een keramieken schaal! Tijdens het feest heeft iedereen hier met potlood zijn/haar naam op gezet en gisteren en vandaag ben ik dus bezig geweest om al die namen met verf over te trekken en heb ik in het midden van de schaal een leuk tafereeltje geschilderd wat verband houdt met de huwelijksreis van het stel. Dat nam dus wat meer tijd in beslag dan gedacht; gisteren gekliederd van 2 tot 7 en vandaag van 11 tot 5. Nouja, het houdt me in ieder geval van de straat....

The newly weds zijn vanmorgen vertrokken naar het heerlijk tropisch warme Mexico en gaan daar lekker rondtrekken en aansluitend aan het strand hangen. Ik heb ze vanmorgen even uitgezwaaid op Schiphol. Ben benieuwd hoe ze het daar gaan hebben. Ik ben er zelf 2 jaar geleden geweest en ik vond het echt super daar. Ik zal het wel horen als ze over 2,5 week weer thuis komen......

This page is powered by Blogger. Isn't yours?