<$BlogRSDUrl$>

dinsdag, september 16, 2003

Joggen, bruiloft, printer en Sex in the City! 

Vanmorgen weer even een rondje om de plas gelopen. Ik was al vroeg uit de veren en dan vind ik het zo lekker om in het park te lopen. Dauw ligt nog op het gras, damp hangt nog over het water en hier en daar huppelen konijntjes en hazen door het park, geen mens te bekennen; heerlijk! Even mijn hoofd leeg maken en daarna bedenken wat ik vandaag ga doen.... en dat is: de laatste paar dingen voor de bruiloft regelen. Ook nog even wat sollicitaties gemaakt. Alleen is het dan wel lullig dat om iets over zessen mijn printer er mee ophoudt omdat de inkt op is en ja, de winkels zijn dan net dicht. Nouja, morgen maar even nieuwe halen en dan maak ik het morgen wel af......

Maar nu even lekker een bakkie koffie zetten en dan nestel ik me straks heerlijk op de bank voor weer een nieuwe aflevering van Sex in the City! Kan me al helemaal verheugen op de belevenissen van de sletterige Samantha, de 'brave' Charlotte en natuurlijk schrijfster Carrie en zwangere (of is ze nu al bevallen) Miranda. Oja, als ik me op de bank genesteld heb en lekker zit te kijken en mijn telefoon gaat....dan is er een kansje dat ik even niet opneem.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?