<$BlogRSDUrl$>

woensdag, september 17, 2003

Het is bijna zover! 

Zo, ik ben er klaar voor. Waarvoor? Voor de bruiloft van mijn zusje. De kado's zijn ingepakt, de kleding hangt klaar, mijn haar zit weer lekker in de verf, alleen mijn schoenen zijn (helaas) nog niet helemaal ingelopen, maar ik heb blaarpleisters mee. Morgen haal ik eerst even mijn vader op van het station en dan zet ik hem weer af bij de schoonouders van mijn zusje. Hij gaat dan met hun mee naar de bruiloft. Daarna ga ik dan door naar Numansdorp/Bergen op Zoom om even wat spullen te 'dumpen' en de laatste puntjes op de i zetten en dan blijf ik dus lekker bij zuslief crashen. Dat is namelijk handiger dat terugrijden naar Amsterdam. En vrijdag is het dan zover......Ik ben benieuwd! Spannend!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?