<$BlogRSDUrl$>

donderdag, september 04, 2003

Een rondje in het park! 

Vanmorgen vlak na te zijn wakker geworden kreeg ik het ineens in mijn bol en besloot ik om weer eens een stukje te gaan hardlopen. Nu was daar begin juli de klad in gekomen en ik had dan ook 2 maanden helemaal niet meer gelopen. Ik had verwacht dat mijn conditie erg belabberd zou zijn, maar dat viel mij alles mee. Ik heb een rondje om de Gaasperplas gelopen (iets meer dan 5 km) en ik ben maar 3 keer kort gestopt. En dat is nog altijd een stuk beter dan toen ik net begon met hardlopen, want toen stond ik na elke 50 meter weer uit te puffen. Het ging dus erg lekker vanmorgen. Of ik mij morgen ook zo lekker voel is nog maar de vraag. Ik heb namelijk het vermoeden dat ik morgen wel eens flink wat spierpijn zal hebben, maar daar heb ik na een paar keer te hebben gelopen geen last meer van. Ik zal even door de zure appel (of in dit geval, verzuurde spieren) heen moeten bijten.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?