<$BlogRSDUrl$>

woensdag, september 03, 2003

Dromen! 

Men zegt (en ga me nu niet vragen wie men is!) dat je dingen die je overdag in je opneemt, in je slaapt verwerkt via dromen. Nu heb ik toevallig gisteren tijdens het zappen een promo gezien voor het programma totally 80's (ik geloof dat het zo heet) met daarin een stukje van de Dolly Dots (ken je ze nog?). Blijkbaar heeft dat zoveel indruk op mij gemaakt dat ik deze informatie flink moest verwerken, want ik heb vannacht gedroomd dat ik dus één van de Dolly Dots was en dat ik dus flink aan het zingen en dansen was. Nouja. Het moet toch niet gekker worden!!! Ik weet dat het slikken van Lariam (tegen malaria) bij mij het bij-effect heeft dat ik heel vreemd ga dromen, maar ik weet nu dat ik het zonder Lariam er ook prima vanaf breng.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?