<$BlogRSDUrl$>

dinsdag, september 02, 2003

Dat is pech, pasje kwijt! 

En ja hoor, Luusje heeft het weer eens voor elkaar! Voor de 2e keer in een paar maanden tijd ben ik mijn pasje van de parkeergarage weer eens kwijt. Hij zit niet in mijn tas, niet in mijn jasje wat ik aan had afgelopen zaterdag (de laatste keer dat ik met mijn auto de garage ben ingereden), is niet in een van de boodschappentassen gevonden (want zatermorgen heb ik boodschappen gedaan), ligt niet op het dressoir, etc. Ik kan dat rottige pasje dus nergens in huis vinden. Nu is er nog een kans dat mijn pasje misschien in de auto is blijven liggen, maarja, het is lastig om bij mijn auto te komen zonder pasje, want zonder pasje kan ik de garage nl. ook niet in....duh.... Ik ga zo dus maar eens naar de buurvrouw en vragen of ik haar pasje even mag lenen om de garage in te komen om te kijken of mijn pasje misschien in de auto is blijven liggen. En dat hoop ik dan maar, want anders moet ik weer een nieuwe bestellen en zo'n geintje kost me toch elke keer weer 11,34 euro (oftewel een geeltje in guldens)...;-(

This page is powered by Blogger. Isn't yours?