<$BlogRSDUrl$>

maandag, augustus 11, 2003

Zeemist verkoelend?! 

Er hangt zeemist, een dikke zeemist die nu langzaam wegtrekt. Nu zou je denken dat die zeemist een beetje verkoeling geeft. Ja, buiten misschien, maar bij mij binnen wordt het amper 26 graden of lager. Nee, erger nog het is gewoon smerig benauwd. Ik denk dat ik zo maar even ergens ga dweilen of zo, dan heb ik tenminste nog het gevoel dat ik zo transpireer vanwege de lichamelijke inspanning.

Gisteren nog even mijn CV op monsterboard gezet en zowaar vanmorgen om iets over 9 uur al een reactie in mijn mailbox. Ik ga zo dus even bellen.

Gisteren ook een reservering gemaakt voor mijn eerste 3 nachtjes in Bangkok. Niet in een guesthouse op de beroemde (of moet ik zeggen beruchte) Kao San Road, het walhalla voor backpackers on a budget in Bangkok, maar in een guesthouse net iets erbuiten. Wel ietsje duurder, maar 450 baht (ca. 10 euro) per nacht is vergeleken bij Nederland supergoedkoop, want hiervoor heb je wel een kamer met eigen badkamer en airco. Daarna zal ik wel goedkoper gaan zitten hoor!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?