<$BlogRSDUrl$>

donderdag, augustus 07, 2003

Verbrand! 

Ik heb het weer eens voor elkaar. Ik heb mijn tere huidje weer eens verbrand, gisteren in het zwembad. Don't worry, het is niet zo dat de vellen erbij (gaan) hangen, maar genoeg om tijdens het douchen dat onaangenaam branderige gevoel op je huid te krijgen. Ditmaal is mijn rug een beetje verbrand (leuk, die strepen op mijn rug!), dus vandaag blijf ik maar eventjes uit de zon. Ik heb genoeg andere dingetjes te doen, alleen heb ik daar gezien de temperatuur niet echt veel puf voor. De thermostaat geeft een temperatuur aan in de woonkamer van maar liefst 27 graden (over de temperatuur in de slaapkamer wil ik niet eens nadenken). Ik denk dat mijn inwendige organen ook even moeten wennen aan deze temperaturen. Ondanks dat ik met dit weer met gemak 2 tot 3 liter water naar binnen werk (naast een frisje, koffie, sapje, etc.) is mijn lijf van slag. Ik heb een beetje grieperig gevoel en mijn darmen hebben zich ook wel eens beter gevoeld. Volgens mij geeft mijn lijf aan dat het ik vandaag even heel erg rustig aan moet doen, temeer daar ik vannacht nou ook niet echt geweldig heb geslapen. En dat ga ik dan ook doen. Ik ga het vandaag heel erg rustig aan doen...:-)

This page is powered by Blogger. Isn't yours?