<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, augustus 02, 2003

Tja....en dan wordt het solliciteren geblazen. 

En wat doe je als je weet dat je zonder baan komt te zitten? Je kan fijn gaan zitten wachten tot eens iemand het lumineuze idee krijgt om contact met mij op te nemen en mij een wereldbaan aan te bieden of toch maar wat actiever zelf gaan zoeken naar een andere baan. Ik ga voor het laatste want ik verwacht niet dat een leuke baan mij op een presenteerblaadje wordt aangeboden. Dus ik hem mijn C.V. even opgeleukt (deze kan op aanvraag worden toegezonden) en deze op internet gezet bij de nationale vacaturebank. Ook heb ik me via internet inschreven bij een 3-tal bureau's, waarvan ik begin komende week bericht verwacht. De eerste stappen zijn gezet. Ik wil ook nog een paar open sollicitaties gaan doen, maar ik denk dat ik daar even mee wacht totdat ik mijn aanvraag voor een ww-uitkering heb gedaan, want dan kan ik deze open sollicaties nl. op het beruchte werkbriefje invullen. Of is dat nu heel sneaky gedacht.....:-)

This page is powered by Blogger. Isn't yours?