<$BlogRSDUrl$>

vrijdag, augustus 01, 2003

Ticket geboekt!! 

Ik heb het gedaan! Ik heb mijn ticket geboekt. Ik had toevallig vanmorgen mijn advocaat nog even aan de telefoon om wat oneffenheidjes glad te strijken en voor zover hij kon bekijken zou het geen bezwaar zijn om een reis te gaan maken. Ik ben dus net even via internet wezen spitten en ik heb dus zojuist mijn ticket geboekt!!!!! Jippie! Ik vertrek op maandag 20 oktober (zet maar vast in de agenda!) naar Bangkok om op donderdag 18 december (!) weer op Schiphol terug te komen. Bijna 2 maandjes Thailand. YESSSSSS! Ik moet alleen nog wel even een visum regelen. Je mag nl. zonder visum 30 dagen in Thailand verblijven en ik zit daar bijna 2 keer zolang, dus dan heb ik een visum nodig. Maar dat kan in Nederland bij het Consulaat van Thailand worden aangevraagd en laat dat Consulaat nou fijn in Amsterdam zitten en niet in Den Haag (waar overigens wel de Thaise Ambasade zit). De kosten vallen mee. Ik heb me door een hele aardige Thaise meneer in zeer gebrekkig Nederlands laten vertellen dat een visum 15,00 Euro kost (en nee, geen 50,00! Een 1 en dan een 5 is 15!).

This page is powered by Blogger. Isn't yours?