<$BlogRSDUrl$>

woensdag, augustus 27, 2003

Sollicitatiegesprek! 

Zojuist teruggekomen van mijn eerste sollicitatiegesprek! En ik moet zeggen, ik vond het erg lekker lopen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik per definitie de baan heb, maar het is zeker een stap in de goede richting. Maandag a.s. laten ze mij weten of ik door ben of niet. Nu ben ik vrij realistisch ingesteld (wat solliciteren betreft) en ik hou er dan ook zeker rekening mee dat zij voor een andere kandidaat kunnen kiezen. Ik heb nu eenmaal niet echt een commerciƫle achtergrond en het feit dat ik in oktober 2 maanden op vakantie ga, kan natuurlijk ook tegen mij werken. Maar het is absoluut een goede opsteker als je van de directeur van het bedrijf te horen krijgt dat je cv er prima verzorgd uitziet, overzichtelijk en duidelijk is en inhoudelijk ook zeer de moeite waard is. Kijk, dat streelt mijn ego en doet mij vermoeden dat ik zeker weer een leuke baan zal gaan vinden. Is het niet per 1 september a.s. dan is het wel op zeer korte termijn na mijn vakantie. Ik kom in ieder geval wel weer op mijn pootjes terecht.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?