<$BlogRSDUrl$>

zondag, augustus 10, 2003

Sollicitatiebrief (2) 

Ik heb me nog even kwaad gemaakt en inmiddels ligt ook brief nummer 2 helemaal klaar voor verzending. Dit keer een sollicitatie naar een functie van management assistant (oh zo origineel) bij een Promotiebureau wat (vak)beurzen organiseert. Gut wat ben ik toch actief. Tijd om zo weer eens te gaan luieren in het zonnetje met een goed boek erbij. Ik heb nog een boekje wat is uitgegeven door Lonely Planet. Hierin beschrijven diverse schrijvers wat zij voor ramp-reiservaringen hebben, wat varieert van vliegtuigen die niet komen tot beschrijvingen van overnachtingen waarna een bedluisallergie is opgelopen. Oeps, wil ik dit eigenlijk wel weten? Wil ik nu nog steeds naar Bangkok? Uhm.........ja, nog steeds!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?