<$BlogRSDUrl$>

maandag, augustus 11, 2003

Snel 

Soms gaan dingen erg snel. Vanmorgen een reactie gehad op mijn CV en ik heb het betreffende bureau even gebeld en laten zij nou een leuke vacature hebben bij een autoleasemaatschappij in Zaandam. En daar vonden zij mij wel een geschikte kandidaat voor mede omdat ik al in de autobranche werk (of moet ik zeggen werkte). Voor morgen een afspraak gemaakt met hun om even kennis te maken (een intakegesprek dus), waarna ze mij zullen gaan voorstellen aan dit bedrijf. Ik ben benieuwd. Donderdag heb ik ook een afspraak bij Secretary Today voor een intake gesprek. Dit ook weer naar aanleiding van mijn CV op het grote internet. Blijkbaar is mijn CV dus niet echt beroerd, aangezien diverse (uitzend)bureau's mij benaderen, en dat is natuurlijk een prettig gevoel. Wel een verschil met vroeger zeg dat solliciteren. Toen was het nog zo, elke week de kranten uitspitten op zoek naar advertenties en brieven schrijven en dan soms pas weken later bericht terug ontvangen. Tegenwoordig zie je op internet een leuke vacature en je stuurt meteen per e-mail je sollicitatie en CV. Dat gaat toch een stuk sneller!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?