<$BlogRSDUrl$>

vrijdag, augustus 29, 2003

Shit! 

Net een heel verhaal zitten neerkliederen over hoe de bruiloft was, gaat er iets mis en is die hele lap tekst weg! Grrrr...

Nou, maar weer even opnieuw een poging wagen. Wat had ik nu ook al weer neergekliederd? Oja, ik was begonnen met te schrijven dat het maar goed was dat ik bijtijds was weggereden uit Amsterdam voor de bruiloft. De bruiloft van wie? Van de moeder van 2 van mijn vriendinnen, en als het hun beider moeder is, maakt het die 2 meiden dus zussen! De plechtigheid zou om 3 uur plaatsvinden in het Gemeentehuis van Bloemendaal, en ik was dus om iets voor 2 uur vertrokken uit Amsterdam. Voor de zekerheid even een routeplanner uitgeprint en hup de auto in en rijden maar. Tot aan de Bloemendaalseweg (waaraan het Gemeentehuis ligt) ging het goed. Volgens de routeplanner moest ik dan rechtsaf slaan en dan was het nog een paar 100 meter tot aan het Gemeentehuis. Ja, dat kan wel zo zijn, alleen dan moet dat stuk van de weg natuurlijk niet zijn afgesloten met hekken en borden die je vertellen dat je er niet in mag omdat de weg helemaal opengebroken is. Tja, en wat doe je dan. Het stratenboek had ik natuurlijk prompt niet bij me (inmiddels ligt deze wel in mijn dashboardkastje) en dus ben ik maar op mijn gevoel een beetje in de rondte gaan rijden. Na een klein kwartiertje kwam ik uiteindelijk dan toch bij het Gemeentehuis aan. Pff....maar goed dat ik op tijd weg was, want er is toch niets vervelender dan aan komen waaien terwijl de huwelijksvoltrekking aan de gang is. Er waren al wat gasten en om iets voor 3 uur arriveerde het bruidspaar zelf in een hele gave oude MG. Bruidegom zag er goed uit, mooi pak en het bruidje straalde in haar jurk en vanonder haar hoed. Er waren zoveel mensen dat niet iedereen kon zitten! Na de plechtigheid was er gelegenheid om het paar te feliciteren en daarna vertrok het hele gezelschap naar het Circuit in Zandvoort alwaar het bruidspaar de bruidstaart zou aansnijden. Het was een leuke en gezellige middag/avond met het bruidspaar als stralend middelpunt. Er was zelfs nog even gelegenheid om met de eigen auto een rondje op het circuit te rijden. Zelf had ik daar niet echt veel zin in maar het was wel leuk om te zien hoe al die auto's een paar rondjes reden! Rond 8 uur was het feestje afgelopen en ging iedereen weer huiswaarts.....

(zo en nu eerst even dit verhaal saven!)

This page is powered by Blogger. Isn't yours?