<$BlogRSDUrl$>

woensdag, augustus 20, 2003

Post 

Zojuist ook nog even naar het postkantoor gegaan om mijn brief/pakketje op te halen. Het bleek een aangetekende brief te zijn waarin mij wordt medegedeeld dat rond 25 augustus a.s. mijn salaris t/m augustus 2003 alsmede de afrekening van vergoeding etc. zal worden uitbetaald. Nou, dat is toch erg prettig om te horen, maar eerst zien dan geloven. Overigens worden mijn opgebouwde vakantiedagen t/m augustus (slechts 22,5 dag!) pas rond 25 september uitbetaald! En waarom is dan dan wel? Meteen even een briefje over schrijven. Als ze dan rond 25 augustus gaan betalen, dan kunnen die vakantiedagen ook wel meteen worden uitbetaald. In september ben ik daar niet meer in dienst en het is prettig als alles dan ook financieel is afgerond. Ik voel er namelijk weinig voor om er achter mijn centjes aan te moeten gaan, terwijl ik er gewoon recht op heb. Nouja, ik ben benieuwd wat de reden hiervoor nu weer is. Ik zal het wel horen (of niet, want daar hebben ze ook een handje van, je in het ongewisse laten).

This page is powered by Blogger. Isn't yours?