<$BlogRSDUrl$>

dinsdag, augustus 19, 2003

Post: brief of pakketje en zal ik er blij mee zijn? 

Net even de brievenbus geleegd. Er zat niet veel bijzonders in, behalve een afhaalbewijsje voor een poststuk met als afzender mijn werkgever! Alleen er is een beetje onduidelijk aangegeven op het afhaalbewijs of het nu om een pakketje gaat wat niet door de brievenbus kan of dat het een aangetekende brief is. Nu ben ik weer vreselijk nieuwsgierig wat ze mij nu nog toe zouden moeten sturen (behalve een positief getuigschrift zoals is overeengekomen) en ik kan me al helemaal niet voorstellen dat dit in de vorm van een pakketje gegoten moet worden. Enfin, morgenochtend ga ik het wel even ophalen bij het postkantoor. Ik ben benieuwd, alhoewel de laatste keren dat ik contact had met mijn werkgever er altijd van die onaangename addertjes onder het gras bleken te zitten. Dus ik ga ervan uit dat dit ook wel weer een of andere teleurstelling zal bevatten en mocht dat niet het geval zijn, dan valt het alleen maar weer mee.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?