<$BlogRSDUrl$>

dinsdag, augustus 05, 2003

Pfffff....... 

Warm. Het is warm. Kleding die aan je lijf plakt, een voorhoofd waar zich zonder enige vorm van lichamelijke inspanning zweetdruppeltjes op vormen en van die o zo heerlijk ruikende oksels (NOT). Op dit soort dagen krijg ik altijd van die vreemde ideeën. Zo had ik samen met een vriendin besloten om op maandag met haar en haar kinderen een dagje op safari te gaan in de Beekse Bergen . Nou, qua temperaturen was ik absoluut weer op Safari. Zimbabwe is er niets bij....:-) Maar het was wel leuk in de Beekse Bergen. Volgens mij ben ik als kind daar ooit eens geweest, maar ik kon me dat niet echt herinneren en ben nu wat bewuster naar het Safaripark gegaan. Het is behoorlijk ruim opgezet. Als eerste even een rondje gedaan met de safaribus. Wij dachten dat dit van die bussen waren die van boven open waren. Mooi niet dus; het waren van die gewone NZH-bussen en er zat geen airco in en zelfs om iets over 10 uur in de ochtend was het flink plakken geblazen. Halverwege was er een stop en we besloten om het 2e deel maar niet meer met de bus te gaan, maar een stuk te gaan lopen. Dat lopen was uiteindelijk nog het koelst. Onder de bomen was het prima uit te houden. De hyena's waren erg leuk; die gingen helemaal uit hun dak in hun waterplaats. Zij hadden het waarschijnlijk ook erg warm en zochten het water op voor wat verkoeling. Eigenlijk zijn hyena's hele lelijke beesten, maar juist omdat ze zo lelijk zijn, zijn ze eigenlijk ook wel weer heel erg leuk. En wat we verder gezien hebben: olifanten, bavianen (met baby), cheetah's, wilde honden, struisvogels, leeuwen, flamingo's, zebra's, gemsbokken, bizon, schotse hooglanders, etc. Te veel om op te noemen, maar erg leuk. Alleen veel van die dieren hebben het ook erg warm en zoeken dan een plekje in de schaduw op en laten zich vrijwel niet zien. Dus toch nog maar een keertje terugkomen in het najaar, als het koeler is en de bomen kaal zijn....:-)

En verder had ik vandaag het lumineuze idee om eens voor een kennismakingsgesprek naar het uitzendbureau te gaan wat mij had benaderd via internet (mijn C.V. staat nl. op de Nationale Vacaturebank). Alleen dat kantoortje zit in Weesp. Dat is hier vlakbij, maar ik kon niet op de fiets (dat ding staat al een eeuwigheid met een lekke band), dus maar even de auto gepakt. En oh, wat ben ik dan blij dat ik dan zo'n decadent lekkere airco in mijn Coltje heb. Op zich was het buiten prima toeven want er stond een lekker windje, alleen in dat kantoor was het plakken geblazen. Maar enfin, ik sta er nu ingeschreven en ook daar gaan ze weer voor mij op zoek naar een leuke baan. Toen ik terugkwam heb ik snel mijn bikini aangetrokken, handdoekje gepakt, fles met water gevuld en ben ik lekker in het park gaan liggen. Maar bruin worden.....ho maar!!!.....:-) Morgen maar weer een poging wagen, in het zwembad.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?