<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, augustus 23, 2003

Ik mag op gesprek! 

Soms word je zomaar ineens aangenaam verrast. Zo ook vandaag! Om iets over 12 uur werd ik gebeld door een medewerker van het promotiebureau waar ik een kleine 2 weken terug een sollicitatiebrief naar heb verstuurd voor de functie van management assistente. Naar aanleiding van mijn brief en cv wilde hij graag een persoonlijk gesprek met mij. Hij vertelde mij dat ik (samen met 6 anderen) was uitgekozen uit ruim 180 kandidaten (!) om persoonlijk op gesprek te komen. Dat is prettig om te horen, want dat betekent een bevestiging dat mijn cv niet slecht is en dat ik dus alleen al op basis van cv en brief een eerste ronde kan overleven. Ik heb hem wel meteen medegedeeld dat ik 2 maanden op vakantie ga, maar dat was voor hem geen reden om dan maar geen gesprek met mij aan te gaan. Ik heb dan ook woensdag aanstaande een sollicitatiegesprek met hem. Spannend! Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?