<$BlogRSDUrl$>

dinsdag, augustus 19, 2003

Geen centje pijn! 

Om 1 uur een gesprek gehad met de directeur van het dealerbedrijf (en daarvoor even zitten ouwehoeren met een oud-collega die daar tegenwoordig werkt: het autowereldje is een klein wereldje). Hij heeft mijn cv en hij zal er voor zorgen dat vrijdag a.s. mijn cv bij de Human Resource manager van de holding komt te liggen. In de loop van volgende week ga ik dan heel brutaal gewoon even met die man bellen om te vragen of hij inderdaad mijn cv heeft en zoja of er binnen de holding een vacature is waar mijn naam op staat.

Daarna naar het AMC gereden voor mijn afspraak in het tropencentrum. En wat schetst mijn verbazing? Ik heb helemaal geen vaccinaties nodig voor Thailand. Wat ik al eerder heb gekregen aan vaccinaties, is voldoende. Wel heb ik een nieuwe stempel voor cholera gekregen, want die was inmiddels verlopen en ik heb zelfs geen malariatabletten nodig! Ik moet alleen goed smeren met een muggenmiddel waarin D.E.E.T. zit. Dat valt dus weer even mooi mee. Scheelt toch weer zo'n dikke 70 euro! En dat geld kan ik heel goed gebruiken voor andere zaken, zeker daar ik per 1 september werkloos ben en ongetwijfeld op de centjes zal moeten gaan letten...

Oja, zojuist per e-mail mijn bevestiging doorgekregen van het guesthouse in Bangkok. De eerste 3 nachtjes ben ik daar in ieder geval onder de pannen in Baan Sabai.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?