<$BlogRSDUrl$>

woensdag, augustus 13, 2003

Engels CV-tje 

Ik heb mijn CV al enige tijd weer helemaal ge-update, maar ik kreeg vandaag het verzoek of ik deze ook in het Engels had. Nu heb ik een paar jaar geleden een keertje flink zitten zwoegen om mijn CV naar het Engels te vertalen, maar helaas ben ik dit exemplaar kwijt :-(. Dus vanmorgen maar even zitten vertalen. Dat valt toch vies tegen, want ja, hoe moet je Havo nu ook alweer vertalen, en wat dacht je van woorden als prijsindexcijfers, huurcommissie, salarisberekening, jaaropgave en zo kan ik er nog wel een paar bedenken en dan moet je er ook nog voor zorgen dat het een beetje logisch lopende zinnen zijn. Maar, ik heb een CV in het Engels. Ik maak er zo nog even een back-up van, dan kan ik 'm niet kwijtraken....of ik moet de diskette waar het opstaat kwijtraken.

Verder nog even een afspraak gemaakt met de Tropenkliniek in het A.M.C. Daar ga ik dinsdag even naar toe om te kijken wat ik allemaal nodig heb voor Thailand. Zo is bijv. mijn vaccinatie voor buiktyphus inmiddels verlopen en ik heb ook geen idee wat ze mij gaan voorschrijven voor malaria, maar dat zal ik dan allemaal wel horen. Misschien moet ik me wel laten vaccineren tegen hondsdolheid (lijkt me dolletjes al die prikken!!!).

This page is powered by Blogger. Isn't yours?