<$BlogRSDUrl$>

vrijdag, augustus 15, 2003

Beschikking 

Het gesprek met M. ging vandaag helaas niet door. Ze moest onverwacht naar de Rechtbank en het zou nog wel even gaan duren. We hebben de afspraak nu verzet naar maandag a.s. Verder belde ShortTrack mij vandaag. Ze hadden tijdelijk werk als personal assistant, voor halve dagen, maar dat was voor een aanzienlijk lager bedrag dan wat ik nu verdien. Nu wil ik best tijdelijk aan het werk, maar als het behoorlijk minder verdient dan betekent dat dat ik over bijv. 4 of 5 weken dan wel in aanmerking kom voor een uitkering, maar dan wordt er wel 70% uitgekeerd over een lager bedrag dan wat ik nu verdien. En dan wordt het WW-gat wel erg groot. Dus daar pas ik dan nog even voor (nu ik het me nog kan permiteren).

Zojuist trouwens via mijn advocaat de beschikking van de Kantonrechter gekregen waarin nu echt zwart op wit staat dat mijn arbeidsovereenkomst per 1 september a.s. is ontbonden. Hiermee kan ik maandag naar het CWI om mij in te schrijven. Maandag dus wederom een druk dagje voor de boeg. Eerst naar het CWI en dan de lunchafspraak met M. en nu maar hopen dat de afspraak nu wel door kan gaan.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?