<$BlogRSDUrl$>

dinsdag, juli 22, 2003

Things to do today! 

Ik had niet anders verwacht dan dat ik gisteren geen bericht zou hebben van mijn werkgever! Zou er vandaag dan iets in de brievenbus vallen? Ik verwacht van niet, dan kan het alleen maar meevallen als er wel een reactie komt. Zou in dit geval geen bericht, goed bericht betekenen? Hahahaha.
En wat staat er voor de rest van vandaag op het programma? Allereerst zo eventjes naar de supermarkt want ik kom net tot de ontdekking dat ik geen koffie meer heb, noch oplos, noch cappuccino, noch gewone filterkoffie en zonder koffie kom ik toch niet echt op gang.

Daarna ga ik me weer eventjes bezighouden met wat dingetjes die ik 'moet' regelen voor de bruiloft van mijn zusje! Ik kan hier alleen niet neerkliederen wat ik allemaal nog ga regelen want zij leest dit log ook en anders is de verrassing er af.....(ja zusje, je moet nog even geduld hebben......:-).

This page is powered by Blogger. Isn't yours?