<$BlogRSDUrl$>

vrijdag, juli 18, 2003

Slecht nieuws! 

Ik kreeg zojuist een telefoontje van mijn vader. Hij vertelde mij dat hij niet zulk goed nieuws had. Hij heeft namelijk mijn oom gesproken en zijn dochter, mijn nichtje dus, is deze week in Spanje overleden. De toedracht is heel vaag, maar men vermoedt dat ze zelfmoord heeft gepleegd. Ik vind het heel erg voor mijn oom en tante. Ik had eigenlijk amper contact met ze (ik zag en sprak ze weleens op de verjaardag van mijn vader) en mijn nichtje heb ik geloof ik al dik 15 jaar niet meer gezien of gesproken, maar toch ben je wel geschokt als je zulk nieuws hoort. Mijn vader was ook erg geschrokken van het nieuws, terwijl hij haar ook al in geen jaren heeft gezien. En wat moet je dan zeggen in zo'n situatie? Ik hoop dat ze de kracht vinden om dit verlies te verwerken...........

This page is powered by Blogger. Isn't yours?