<$BlogRSDUrl$>

vrijdag, juli 11, 2003

Printer gezocht! 

Degenen die mij kennen weten dat ik momenteel al sinds begin april ziek thuis zit wegens een arbeidsconflict met mijn directe collega èn mijn werkgever. Heel vervelend allemaal, ik had het ook graag anders gezien, maar het is nu eenmaal zo gelopen. Deze week mocht ik dan uiteindelijk een voorstel tot ontbinding van mijn arbeidsovereenkomst ontvangen. Niet dat ik van dat voorstel nu echt vrolijk word, maar een en ander is inmiddels in werking gezet.

Enfin, inmiddels contact gehad met mijn advocaat en in overleg met haar een tegenvoorstel gemaakt. Ziet er goed uit, maar mijn werkgever kennende zullen ze hier niet mee akkoord gaan. Maar als je niets probeert, dan lukt het zeker niet. Alleen nu zit ik met het volgende probleem. Ik heb een leuke computer, maar geen printer….. En om mijn tegenvoorstel te kunnen versturen, zou het wel heel erg handig zijn als ik ‘m ergens kan printen………:-)

This page is powered by Blogger. Isn't yours?