<$BlogRSDUrl$>

zondag, juli 13, 2003

Printer gevonden! 

Nou het is gelukt. Eindelijk mijn briefje kunnen printen. Ik had gisteren een bbq bij een collega en zij had dus een printer (nog bedankt hè meid!!!). Morgenochtend dus maar even naar het postkantoor om 'm aangetekend te versturen en dan maar afwachten met wat voor reactie mijn werkgever nu weer komt. Mijn werkgever zal vast niet akkoord gaan met mijn voorstel voor een zgn. ontbindingsvergoeding, dus er zal wel weer een tegenvoorstel komen. Ja wat verwachten ze dan, ze willen wel van mijn af, maar willen er niets tegenover zetten blijkbaar. Ik heb mijn werkgever verzocht om voor 22 juli a.s. te reageren; ze hebben dus een week de tijd. Dat hebben ze mij ook gegeven om te reageren dus ik vind het niet meer dan normaal om hun dan ook een week te geven. Ik moet trouwens nog wel even mijn advocaat bellen, want zij is vanaf vrijdag a.s. op vakantie en dan is het wel handig voor mij om te weten wie van haar kantoorgenoten mijn zaak overneemt.

Veel mensen in mijn omgeving die het hele verhaal kennen, zeggen dat het wel goed zal komen en dat er wel een vergoeding zal worden toegekend. Ikzelf heb alleen zoiets van, eerst zien dan geloven. Mijn werkgever wil het doen voorkomen alsof ontbinding van mijn contract geheel aan mij te verwijten valt en dat ik dus geen aanspraak kan maken op een vergoeding. Ja, dat is lekker makkelijk. Dus mijn werkgever is dan de brave hendrik hier en het is helemaal mijn schuld? No way! Ze hebben maandenlang nagelaten om ook maar iets te doen aan de problematiek - ook na diverse toezeggingen - terwijl ik bijna wekelijks heb aangegeven dat het niet goed ging. En nu ik uiteindelijk ziek thuis ben komen te zitten, mag ik ophoepelen en mijn directe collega mag blijven! Grappig trouwens dat zowel mijn huisarts, mijn advocaat als mijn psycholoog zich afzonderlijk van elkaar allemaal afvroegen waarom werkgever het contract met mij wil ontbindingen en niet met haar? Tja, als het antwoord op die vraag wist, dan zat ik waarschijnlijk gewoon op mijn werk en niet al wekenlang thuis...:-(

Nu trouwens nog maar even een zwabber door mijn huisje halen want mijn vader komt zo even een bakkie koffie doen.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?