<$BlogRSDUrl$>

dinsdag, juli 22, 2003

Post 

Zojuist even de brievenbus geleegd. Zoals verwacht geen bericht van mijn werkgever, behalve de loonstrook over de maand juli. En weet je wat me opvalt. Elke maand krijg ik netto ietsjepietsje minder salaris. Nu ben ik eens even gaan kijken waar 'm dat nu inzit en het blijkt dat de loonheffing die wordt ingehouden bijna elke maand een ander bedrag is. Helemaal niet erg als dat natuurlijk iedere maand een ander bedrag is, maar laat het dan iedere maand een lager bedrag worden waardoor ik netto elke keer ietsje meer overhoud! Maar dat is waarschijnlijk wishfull thinking.....:-)

Wat ook bij de post zat was de rouwkaart van mijn oom en tante. Ik word dan toch altijd weer verdrietig als zo'n kaart dan lees. Misschien ook omdat mijn nichtje ook 33 was, net als ik. Ik kan me voorstellen dat iemand in zijn of haar leven heel wat te verduren krijgt en de één kan met zoiets beter omgaan dan de ander en dat het leven heel erg zwaar kan zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat het zo erg is dat je besluit om uit het leven te stappen. Misschien moet ik mezelf maar gelukkig prijzen dat ik me dat niet kan voorstellen. Ik zit nog te twijfelen of ik donderdag naar de crematie zal gaan of niet......

This page is powered by Blogger. Isn't yours?