<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, juli 05, 2003

Pffff..... ik dacht dat ik een beetje zou kunnen uitslapen vanmorgen, maar niets is minder waar. Er wordt blijkbaar weer eens ergens verhuisd in mijn flat en dat kan natuurlijk niet zonder dat er hier en daar flink geboord, gehamerd en getimmerd moet worden. Het vervelende is alleen dat men 8.00 uur 's morgens een goede tijd vindt om mee te beginnen. Er zal vast beneden in de hal wel weer een klachtenbriefje liggen, waarin de klussers vriendelijk verzocht wordt om in het weekend pas rond een uur of 10 te beginnen. Nouja, ik ben toch wakker, dus ik ga er maar uit. Beetje relaxed ontbijten, mail checken en ik denk dat ik zo even onder de zonnebank ga, want het zonnetje laat zich ook vandaag weer niet zien!!!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?