<$BlogRSDUrl$>

zondag, juli 27, 2003

Ikea! 

Het was inderdaad wel weer even gezellig om bij te kletsen. Op een gegeven moment stelde mijn vriendin voor om naar Ikea te gaan. Toen ze er langs was gereden zag ze nl. dat het open was. En omdat het nu niet echt weer was om op een strandje te gaan liggen en we verder toch geen bijzondere plannen hadden, zijn we dus even naar de Ikea gegaan. Niet zozeer met de intentie om wat te kopen, meer om ideetjes op te doen. Op zondag wil je eigenlijk helemaal niets kopen bij Ikea, want je staat gewoon een uur in de rij voor de kassa en daar hadden we dus niet zoveel zin in. Wat ook wel een nadeel is van Ikea op zondag is dat mensen daar dan met de hele family rondslenteren; van oma tot kleinkind. Nu heb ik geen hekel aan kinderen, maar ik ben er minder van gecharmeerd als ze gillend om papa of mama dwars door de Ikea rennen. Ik kan me ook nooit voorstellen dat je als ouder dan lekker winkelt. Je bent de hele tijd bezig om je kind(eren) in de gaten te houden en als je denkt ik 'dump' ze bij de ballenbak of equivalent hiervan dan wordt je ruim voordat je eigenlijk bent uitgewinkeld alweer omgeroepen om je kind(eren) op te halen. Je kan ook nooit even lekker rustig kijken. Lig je op een bed om even te voelen hoe het matras ligt staan er alweer mensen naast dat bed die ook op dat bed willen liggen. Je wordt nog net niet weggekeken. Ikzelf ga het liefst naar de Ikea op een maandag of een dinsdag en dan bij voorkeur rond etenstijd. Dan is het lekker rustig.........

This page is powered by Blogger. Isn't yours?