<$BlogRSDUrl$>

donderdag, juli 24, 2003

...en wachten..... 

Gisteren dus helemaal niets ontvangen van mijn werk. Ze moesten zeker gisteren nog even snel een brief in elkaar flansen en aangetekend versturen zodat deze dan vandaag nog aankomt. Normaal gesproken komt aangetekende post nl. de volgende dag aan, dus het gaat er bij mij niet in dat ze de brief dinsdag hebben verzonden. Maar we wachten af. Gezien hun eerste voorstel zou je denken dat ze zo snel mogelijk van mij af willen, maar de traagheid in hun reactie geeft aan dat ze blijkbaar de boel lekker lang willen rekken. Ikzelf ervaar dit als erg vermoeiend, maar het is helaas niet anders. Het liefst zou ik vandaag zeggen en ze vertellen dat ze allemaal de pot op kunnen en vertellen dat ik een andere baan heb gevonden! Maarja, dan gooi ik misschien wel mijn eigen glazen in. En trouwens, ik heb nog geen andere baan gevonden; ik wil eigenlijk ook helemaal geen andere baan...ik wil mijn eigen baan houden! Dus wacht ik maar weer af en doe ik mee met het juridische spelletje...

This page is powered by Blogger. Isn't yours?