<$BlogRSDUrl$>

donderdag, juli 24, 2003

Ding dong.... 

En ja hoor. Om iets over enen werd er gebeld, ding dong: de postbode met een aangetekend stuk. De reactie van mijn werkgever. Zoals verwacht gaan ze niet akkoord met mijn voorstel en blijven ze er maar op doorhameren dat de hele situatie ontstaan zou zijn door alleen een arbeidsconflict met mijn collega. Wederom vergeten ze gemakshalve dat er ook nog een aantal andere zaken aan de hand waren die het hele conflict hebben veroorzaakt. Het mooiste is dat ze nu ineens ook voorstellen om voor mij een passende functie bij een ander bedrijf te zoeken middels een outplacementprocedure. Het moet niet gekker worden! Ik heb al weinig tot geen vertrouwen meer in werkgever (zeker niet na die onderhuidse dreigementen als dat ik niet arbeidsongeschikt zou zijn en dus werk zou weigeren en dus op staande voet kan worden ontslagen) en dan moet ik ze nu wel gaan vertrouwen als zij voor mij een andere baan gaan zoeken? Wat denk je zelf? Ik vertrouw mijn werkgever voor geen meter meer. Overigens, de brief was dus niet op 22 juli verzonden zoals mijn werkgever beweert; de dagtekening op de envelop is 23 juli en rara, de brief heeft als dagtekening 21 juli (ja moeilijk hè, anti-dateren!!!). En het mooiste is dat ze me verzoeken om vóór 25 juli a.s. te reageren. Dat betekent dat ik dus slechts een uur of 4 de tijd krijg om te reageren!!! Jammer, maar ze zullen toch iets langer op mijn reactie moeten wachten. Ik zal ze aan het eind van de middag even een e-mailtje sturen dat het voor mij onmogelijk is vóór 25 juli inhoudelijk te reageren, maar dan heb ik in ieder geval gereageerd! Inmiddels heb ik ook mijn advocaat gebeld en morgenochtend zit ik daar dus met mijn hele dossier en dan gaan we kijken hoe we hierop kunnen reageren. Wordt vervolgd......

This page is powered by Blogger. Isn't yours?