<$BlogRSDUrl$>

maandag, juli 21, 2003

Controle 

Zojuist teruggekomen van de tandarts. En ook deze keer weer geheel ongeschonden de tandartsstoel verlaten. Geen gaatjes! Dankzij consequent tandenstoken en flossen kan ik het komende halfjaar er weer tegenaan. Wel heeft ze (ja, ik heb een vrouwelijke tandarts!) nog een foto genomen. Niet omdat ik klachten had, maar omdat het alweer ruim 3 jaar geleden is sinds de laatste foto van mijn gebitje en om te kijken of er onder de oppervlakte misschien iets aan de hand is waar ik op termijn last van kan krijgen. En als ik vandaag niets hoor, dan is er niets aan de hand.

Wel ben ik benieuwd of ik vandaag iets van mijn werk ga horen. Ik heb ze tenslotte gevraagd voor dinsdag 22 juli te reageren. Ik wacht rustig af.....

This page is powered by Blogger. Isn't yours?